vrijdag 21 juli 2017

Gasselte 1

Alles staat weer op haar plaats op de camping “de Lente van Drenthe” in Gasselte. Vanaf nu meldt zich iedere week een ander kleinkind, als ze er zin in hebben, uiteraard.

Vandaag is de veertiende verjaardag van de oudste kleindochter en die laat het zich allemaal goed smaken.

IMG_20170721_155035 (800x450)

Let wel, dit is een privé voorraad(je) op haar kamer, want je mag op deze dag natuurlijk niets tekort komen.

Om vier uur gaat het richting Gasselte, want ons is door de campingeigenaar, op het hart gedrukt, om niet later dan half vijf op de camping te zijn. Aangezien wij gehoorzame burgers zijn, willen we graag aan dat verzoek voldoen.

IMG_20170721_202621 (800x450)

Rond 8 uur kan deze foto gemaakt worden en kunnen we ons opmaken voor een heerlijke nachtrust. Ik heb nog een paar prachtige foto's van de huidige loge. Haar gymnastische oefeningen kan ik wel waarderen, maar de foto's komen niet door haar eigen ballotage: “te sexy” is het oordeel en dat respecteer ik.

Trouwens, iedere dag een verhaaltje, de komende 5 weken, kan ik niet beloven, maar ik ga m’n best doen.